vi kan ju lägga det bakom oss och glömma skiten.

halloj. hemma från matchen nu, eller ja för några timmar sen. men det gick som det gick så vi kan ju lägga det bakom oss och glömma skiten. aja, har ingen feber nu och mår bättre iaf men dock så blev det värre med både halsen och förkylningen och sen så sträckte jag mig efter 5 minuter, igen! alltså vad är det med mig? tredje gången denna veckan. imon så kommer mamma hem och hoppas att hon köpte ngt till mig för det sa jag till henne hihi. på morgonen har jag iaf lovat min lillebror att hänga med på hans fotbolls "träning", ska man kalla det för fotboll? han är 4 snart 5 år men haha, lite gulligt!
sitter iaf här nu och snackar med lite goa personer som gör min kväll, okej jag har svin tråkigt tur att man har dem! men ska prata vidare, vi hörs!



love is in the air ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0