en toppen kväll med alla härliga tjejer igår!

åh jag blir så arg och ledsen! min klänning till konfirmationen är slut, fan! aja, får hoppas att den kommer in igen.

i vilket fall så hade jag en toppen kväll med alla härliga tjejer igår, och där med fick jag också med mycket fina saker av alla. (bilder från igår, nedanför. sakerna jag fick kommer senare)

idag så har jag städat och diskat allt sen igår och sen så ska vi fira mig lite till idag också. 
(nu tänker ni säkert, har hennes familj inte firat henne än? :o ) men vi har inte hunnit fira mig för jag var borta hela fredagen och kom hem sent så det var mitt egna fel och sen igår så städade vi och fixade hela dagen! så det blir idag ist, men vad gör det? inget! :D

bilder från gårkvällen! :



när dem kom..





mina egna tillverkade tårta! ♥



jag & söta Annie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0