kul konversion som jag och Cajsa hade påväg hem..

Hej nu är jag hemma från Göteborg, det var faktiskt bättre än vad jag väntat mig men ja. det blev ju lite som det blev. vi seglade först i typ 3 tim sen så stannade vi i en hamn och då gick vi iväg en stund. sen efter det så åkte vi vidare. men jag har iaf fått mig några rejäla skratt idag kan jag tala om från både den ena och den andra personen här och var! haha, shit måste berätta en lite kul konversion som jag och Cajsa hade påväg hem..

vi satt alltså i bussen påväg hem och så tittar vi ut på olika bilar vi möter. så åker det förbi en liten blå bil..



jag - (sitter och tänker) "men vafan, varför har dem satt en (lysande orange) tröja på sätet? (i en utav bilarna vi möter)

5 sek efter...

Cajsa - oj, han var svart! (i samma bil som jag nyss kollat in med den oranga tröjan)

jag - va? vart?

cajsa - (pekar) där!

jag - börjar as garva och inser att jag såg bara den oranga tröjan som den "svarta" personen hade på sig (han var verkligen svart) för sätet var också svart så han "sjönk" liksom in i sätets färg, så såg han inte.
okej jag vet nu tänker ni, fan den söööög!


men det gjorde inte Cajsa och jag kan jag tala om... ;)

kommer lite bilder från dagen senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0