provet idag gick suuuper..

hej!
slutade skolan kl 15.00 sen så cyklade jag och Moa em tillsamans. nu har jag suttit och gjort lite läxor samt prov. provet idag gick suuuper, alltså jag trodde inte det skulle gå så bra. men han dock inte klart allt så ska göra klart resten imon och ska därför öva lite till. ehm juste, fick ett mail nu för en stund sen att klänningen jag vill ha till konfirmation och skolavslutning osv. har kommit in nu, så nu är den beställd denna gång hah. dock så är jag rädd för att jag kanske beställer en klänning till ngn gång snart. vill nämligen ha en annan till skolavslutningen. men nu ska jag gå upp och ta tag i min läxor och prov. vi hörs kanske senare!



lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0