jag ska sluta snacka nu och sticka på match ist. let's goo!

ja jag visste det hela tiden, slut efter mindre än en timme så pappa hann inte beställa den ändå skiiiiiiiiiiiiiiiit!
ringde till mamma innan fast jag egentligen inte ska göra det eftersom det kostar så mycket, men jag gjorde det ändå hihi, där borta har dem 30° och uppåt. gött eller vad? så jag behöver inte klaga på vårat väder här hemma antar jag bara lite avundsjuk. juste, jag sa till mamma i onsadags att vi var lediga torsdag-fredag och hon ba: jaha synd att du inte sa det tidigare för då kunde du ju hängt med. så det har jag suttit och stört mig på hela dagen nu. alltså att jag inte sa det tidigare, så jag hade vart i Ungern nu skiiiiit på det också. jag ska sluta snacka nu och sticka på match ist. let's goo!



dagens

Kommentarer
Postat av: MOOA

åh fin tröja!

är den ny? <3

2011-05-20 @ 18:57:17
URL: http://mhernodhs.blogg.se/
Postat av: cajjjiiie

den tröjan var fin döööh gumman! :) <3

2011-05-20 @ 19:50:14
Postat av: cajjjiiie

den tröjan var fin döööh gumman! :) <3

2011-05-20 @ 19:50:32
Postat av: sv;

M - tack! ja det är den! ♥ ps. jag har fortfarande inga pengar på mobilen så kunde alltså inte svara innan, hihi<3



C-tack hjärtis! ♥

2011-05-20 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0