har vi verkligen praoat i TVÅ veckor redan?

hejsan! förlåt för dålig uppdatering men jag har fått virus på min dator så jag kunde inte sitta här. Moa sov iaf hos mig igår tills idag för vi började 10.30 idag och slutade 16.30. imon är det sista dagen på praon, har vi verkligen praoat i TVÅ veckor redan?
det har gått så himla snabbt så det är inte sant, men imon så ska vi iaf bjuda på glass och så och sen så slutar vi klockan 15.00 och då åker vi in till Cajsa för att fira mig little. förövrigt så fyller jag 15 imon, känns bra på ngt sätt eftersom det känns litet med 14 nu för tiden, haha nedå!
men nu ska jag gå upp och städa undan lite i mitt rum för imonj hinner jag inte och på lördag kommer det massa goa vänner hit så ska sticka upp nu. ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0