Gränna, Visingsö & Gränna igen ..

vi var ju ute på visingsö och ute i Gränna idag, fick faktiskt hyffsat väder med så det var bra! vi åkte dit med buss som typ tog ett år och sen färja på det. sen när vi kom fram så fikade vi oså, efter ett tag så åkte vi tillbaka till Gränna och åt sen åkte vi hem, men vi har haft det okej kul idag, bättre än skolan men..
här kommer lite bilder från dagen :


påväg till Visingsö!




















utmanar ödet, liiiiiiiiiite blöta!



nu ska jag upp och pluggapluggaplugga! suttit sen 4 när jag kom hem till klockan 20. men nu ska jag satsa lite till! ha det bra, ciao


Kommentarer
Postat av: mooaa | mhernodhs.blogg.se |

kul att du tog alla fula bilder på mig..

2011-05-25 @ 21:07:06
URL: http://mhernodhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaa, okej :D tycker inte ja iaf

2011-05-26 @ 16:22:37
Postat av: mooaa | mhernodhs.blogg.se |

punkt

2011-05-26 @ 19:41:25
URL: http://mhernodhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är lovely! på alla bilder..

2011-05-26 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0