so, is the situation right now

hejsan på er där ute!
ja, nu är torsdagen också förbi, oj det har verkligen gått snabbt denna veckan alltså. men jag har ju fysik prov tills imon, känns ganska okej faktiskt. men man kan ju aldrig veta hur det går så jag ska plugga lite till nu faktiskt! 
sen så helgen blir ganska så fullproppad. för på lördag ska jag gå upp klockan 04.30 och dela ut frallor och sen lite senare så ska jag åka in till stan, sen på kvällen blir det att tvätta och fixa allt inför söndag då jag åker till Sälen, äntligen! ska bli så himla gött faktiskt, okej jag har skrivit det några gånger men en extra gång skadar inte. ;)
tänkte visa lite härliga bilder sen förra året nu när vi ändå är igång..


snyggingen själv jue!... (i sina för små, men älskade skidglasögon typ.. )





foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0