så...

fan assa, jag mår dåligt av att vara borta! men också sååå himla bra, allt är så grymt här uppe, så ni anar inte!
men ni ser ju att jag inte bloggar så mycket nu ändå, men jag hinner inte med det riktigt. snart ska vi iväg någon gata upp här, och för övrigt så har dagen vart hur bra som helst förutom att det blåste ngt så fruktansvärt uppe på toppen medan det var vindstilla där nere. och nu har jag så himla ont i mina knän för jag och Tilda har åkt i skogen i massa hopp hela dagen, så mina knän är döda typ. men jag tänkte bara blogga lite för jag kände för det egentligen! vet inte om jag lägger ner bloggen, det är ju ändå ingen som kollar så det är ändå ingen idé att jag lägger ner min tid på detta liksom. men vi kanske hörs någon mer dag, vi får se..hej sålänge!



bilderna passar ju inte in till inläggen nu, men jag har inget annat att ge..
ni får se när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: cajsss

emma forsätt att ha kvar bloggen! :D

please<3

2011-03-09 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0