känns skönt att kunna sätta sig på cykeln igen..

hejsan!
har inte hunnit blogga så mke för jag har inte hunnit ta upp datorn förrän nu. Moa var iaf här men hon gick precis som synd var!
aja, jag har engelskka prov tills imon med eller prov och prov det är en uppsats man ska kunna utantill.
i skolan idag fick vi reda på våra prao platser, jag fick restaurang hm, kul!-.-
nej verkligen inte får ändå typ stå och diska oså satt det är nog inte så kul, så jag och moa ska fixa eget och ta oss till ett dagis istället! hihi, lite mysigt sådär.
på tal om det, så ska jag ta och söka jobb någon gång i veckan med, om jag hinner! det får vi hoppas.
men nu ska jag plugga lite grann, så hörs vi senare eller imon kanske!



puss oså,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0