I will miss you, but remember that I think of you every day!♥

det vet du! ..
idag steg jag upp vid 04.30, slå de ni. nedå men jag delade faktiskt ut frallor till några habobor här. det sög förövrigt, men om man vill ha något för det får man ställa upp och göra det bara!, för en utlandsresa är ju inte helt fel?
vid 11-tiden stack jag och cajsa till stan och mötte upp Moa och kikade runt i alla möjliga butiker. blev några nice köp också som ni ser här nedan..
Nu känner jag att det är hög tid att börja packa, åker tidigt imon på morgonen och jag kommer sakna Moa så mycket, för jag hann aldrig säga hejdå till henne riktigt. vi skulle ju träffats ikväll men det blev inte så sen.. men jag kommer sakna henne, en jäkligt BIIIIIG kram och kyss till dig!;)♥
detta kan bli sista inlägget men också näst sista. vi får se hur det blir, tror inte att jag hinner blogga mer ikväll. men kommer försöka blogga lite när jag är borta så ni får se att jag lever iaf. tills dess...
ha en riktig toppen vecka, och lev livet som om det vore din sista dag... ha det bra mina vänner så hörs vi pusss..!♥



bodyn.. (himla dålig bild)



tunikan.. (ser lite fail ut, ehe..)



skorna...



och jag idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0