EMMA DU AINE SAA KLANT!.....ibland

åh, shit!
jag i ett nötskal som vissa säger.. vissa o vissa.
men nu var jag faktiskt det, vet ni? jag skulle vara lite duktig och städa o damsuga mitt rum och sen så skulle jag damsuga på ett fat där jag har stenar och ljus på.. och sen utan att tänka så börjar jag damsuga, och sen inser jag att alla stenar var borta! jag damsög upp alla stenar, shit!
vafan tänker jag med?, det värsta var att jag märkte det först när alla typ var borta -.-

aja, innan var jag iaf ute med syster och fotade lite tillsamans.. some pictures







Kommentarer
Postat av: mooa

ååååhhh ni är så fucking söta !

2011-03-21 @ 10:01:08
Postat av: Anonym

va fina bilder stumpan!

emma & tindra är såå söta! <3

2011-03-21 @ 11:00:57
Postat av: Tilda larsson

Ohja, sjukt längesen! Vad stor hon är!:D

2011-04-01 @ 21:56:10
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0