knut/bulle med dounut!

Hej på er!
jag som älskar att hålla på med hår och göra frisyrer osv. gav mig på en dounut och försökte göra en fin "knut"/"bulle" av den. det gick faktiskt bra! om ni vill kan jag visa hur man gör en i ett inlägg, väldigt enkelt!
det var dock lite svårt att göra på sig själv nu första gången så det blev inte riktigt slätt oså, men jag ska visa er någon gång då jag får låna Moas hår som alltid ställer upp när det gäller frisyrer haha! ;)
men min som jag gjorde på mig själv blev iaf såhär:


 
Nu fick ni ngt som var lite "roligare" kanske, men kom gärna med förslag om vad jag ska blogga mer om, vore toppen! ♥


Kommentarer
Postat av: lina

gjorde faktiskt också en sån här om dagen, med en benvärmade o hårnålar:) blir riktigt fint!:)

men jag tycker du ska göra ett videoinlägg där du visar hur man gör!:)

kram på dig:)<3

2011-06-25 @ 17:31:43
URL: http://linaajjohansson.blogg.se/
Postat av: L

...eller både och...

2011-06-25 @ 23:20:09
Postat av: sv; L

va vaddå både och? ;)

2011-06-26 @ 00:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0