ehe..

Senaste

1. kompisar du träffade? - Emelie, Fanny, Julia, Lollo, Frida, Maja, Elin, Jakob, Oscar, osv..

2. Personen du pratade i telefon med? - Mamma

3. Du fick sms av? - Cajsa

4. Du kramade? - Maja, tror jag det var.

Imorgon

5. Är det? - Midsommarafton
6. Planer? - Åka ut till mormor & morfar
7. Något tråkigt som händer imorgon? - nope.

Favorit
8. Nummer? - 2 & 9
9. Färg? - svart & vit typ

10. Årstid? Sommar ofc!

11. Saknar du någon? - Ja, alldeles för mycket!

12. Humör för tillfället? - glad & trött


Frågor och svar
13. det första du gjorde imorse? surade för det regnade.

14. Vad åt du sist? - maaaat 

15. Vad irriterar du dig på? - människor som tror att dem är ngt dem inte e.

17. Vem tänker du på just nu? - (a) 
18. Tror du personen tänker på dig med? - nej hah ?
19. Vart reste du sist? - Utomlands så var det Ungern
20. Vad gjorde du igår kväll? - allt möjligt
21. Liknar du din mamma eller pappa? - får höra att jag är lik min pappa
22. Välj en, Kärlek, skönhet eller kreativitet? - kärlek.
23. Önskar du dig någonting när du ser en fallande stjärna? - ja, hänt en gång! 
24. I vems säng sov du inatt? - Min egna.
25. Vilken färg har din tröja? - svart

Sorg
26. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? - ja, det har jag
27. Har du någonsin gråtit dig till sömns? - ja
28. Gråter du när du skadar dig? - beror på, skrattar mest om jag slår mig kan jag tro(för jag är så klantig)

Glädje
29. Är du en glad person? - oftast ja!
30. Vad gör dig glad? - alldeles fö mycket  
31. Önska du att du var lyckligare? - lite kanske. 
32. Är lycka överskattat? - hm, nej tycker jag la inte?
33. Kan musik göra dig glad? - JA

Kärlek
34. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? - jadå
35. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? - säger ingenting jag inte menar.
36. Har du en pojkvän/flickvän? - nope
37. Är du nöjd med det? - nope

Hat
38. Vem hatar du verkligen? - ingen
39. Har du någonsin gjort en hatlista? - kan hända när jag vart liten isf haha, ;)
40. Är du en mobbare? - ehm, nej!
41. Har du varit så arg på någon att du börjat gråta? - haha, ja
42. Har du blivit sviken någon gång? - Ja tyvärr

Skolan
43. Gillar du skolan? - nej,
44. Favoritämne? - svenska typ? 

45. Värsta ämnet? - Matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0