T.R.Ö.T.T.

ja, jag hade skrivit ett långt inlägg så råkade jag klicka bort, fasen!
aja, jag är väldigt trött iaf, var ju och simmade med skolan hela dagen idag. så långt man kunde på 10 min, 50 meter så snabbt man kunde (kom tvåa, nej men jag suger på o simma så, haha) och 100 meter med kläder. det var så jäklans jobbigt att simma med kläder så jag vet inte vad, fy!
egentligen var det väl ingen bra idé för mig att ens hänga med pga. att jag fortfarande är dålig efter halsflussen, så min hals sprängdes typ kändes det som! sen hade vi livräddning också, men det var ju inte speciellt svårt eller ansträngande så det gick ju. när jag kom hem somnade jag typ i hallen på golvet, haha nej men jag var jättetrött så jag sov en stund iaf. 

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mooaa | mhernodhs.blogg.se |

sluta gumman, du är den sötaste som finns!

2011-01-19 @ 19:17:52
URL: http://mhernodhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0