saknar allt!

åh, man blir helt galen när man tänker på sommaren. min sommar förra året började precis som jag ville, precis så det ska vara! Ute med husvagnen på ett bra ställe ute i Lidköping, med sin bästa vän, sol, bad, träffa nya vänner, shopping, ligga vid vattnet, sena kvällar, va med om läskiga saker, uppleva allt det bra.... allt det hann vi med på TRE dagar. det sorgliga är när det tar slut, men då kan man ändå vara nöjd. precis som jag!♥





två bilder från dem tre dagarna.  ÅH LOVE!♥♥

Kommentarer
Postat av: mooaa | mhernodhs.blogg.se |

men åh, ser helt mongolid ut på bilderna. Dem som läser detta kommer tro att jag är mongolid :(



Men det var den bästa helgen i mitt liv typ, älskar dej bästis♥

2011-01-10 @ 17:49:40
URL: http://mhernodhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0