JA!!!

hejsan! igår så sov cajsa hos mig så det var därför jag inte bloggade menmen..
idag gick vi upp klockan halv 8 för att se på moa när hon spelade det var mysigt, men det var inte lika kul att dem förlorade. aja, efter det stack jag o cajsa hem till mig och så,sen åkte hon och så åkte jag in till stan igen och gjorde lite olika saker. vi har massa med bilder, men jag har inte fått dem än så ni får se dem en annan dag. (:

och vet ni vad jag fick reda på igår???????
att laget har bokat flyg till Barcelona, aaaaaaaaahhhhhhhh längtar!(a)


hah, mmmmmmmmmmm?



Kommentarer
Postat av: lina

emma har du hittat en sån där pälsmössa nu? :D

2011-01-31 @ 14:58:37
URL: http://linaajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0