Thailand med FET stil.

igår satt jag och pappa och pratade om sommarjobb och när vi var i Thailand osv. och då bestämde jag mig för att ta ett sommarjobb och jag tror vilket jag ska ha nu. sen så sa vi med att om jag börjar spara lite pengar till en biljett till Thailand så ska jag och pappa åka. med sommarjobb så kanske det hjälper mig en liten bit iaf! aja, över till annat, idag så var skolan tråkig ush jag orkar inte skolan mer nu. ska bli så himla gött med lov på fredag, och den avslutas med en FET skiddag i knaggebo, ska bli gött! annars så har jag fyra läxor tills imon, skit jobbigt. sp-glosor, eng- glosor + text, historia och matte! åh, pallar inte, aja det är bäst jag sätter igång redan nu försenare ska jag ut och göra en grej så måste hinna med det också.
kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0