skidor. puss påde♥

HEEEJ!:D
idag har jag åkt skidor hela dagen, och sen när hela skolan åkte hem så stannade bara jag, cajsa och två killar i min klass kvar. så vi var typ själva i hela backen, asgött ju! aja, iaf.. först så körde jag ner i ett typ dike, och sen cajsa och sen fred på samma ställe.. sen ramlade jag och cajsa i liften, sen så stannade liften mitt i två gånger, sen låg cajsa under liftarna så jag fick bära upp henne typ, för hon låg där i 5 minuter ca, sen så hoppade vi oså. det var faktiskt skitkul! så det blev en grymt bra dag. 
och vet ni?, när jag kom hem så hade mamma och pappa köpt jackan till mig. ååååh♥

jackan:







inte så bra bilder kanske, men ni ser lite iaf?

kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0