just nu + dag 2

ja, just nu sitter jag och pluggar historia och spanska glosor..
tidigare idag har jag vart i skolan och sen på konfa, det var väl en helt okej dag tycker jag. den gick snabbt iaf!



______________________________________________________________________________________________

dag 2

en person jag vill träffa just nu är min farfar. jag saknar han så himla mycket så jag vet inte vad. jag förstår nästan inte ens själv hur jag ska klara mig resten av livet utan honom, det känns så tomt.
jag fick allt av honom, jag kände mig trygg hos han. han gav mig alltid kärlek så fort jag kom så var han så glad och det gjorde att jag också blev glad, den sista tiden var det jobbigaste av allt. det var så fruktansvärt att jag grät jämt på kvällarna o iblland i skolan. ja, det är alltid svårt att svälja när någon går bort!
det sista jag hörde utav honom var en viskning han viskde i örat "Emma du är så himla söt, jag vet att du kommer bli modell. jag älskar dig" så sa han. jag kommer aldrig bli modell men jag minns det han sa så väl.
farfar jag saknar dig så himla mycket, jag älskar dig så himla mycket, du är så BÄST ingen annan var så bra som du, glöm aldrig det!♥ /puss dinn emma.♥

en bild på mig och farfar, man ser inte så bra. men det är iaf en bild på farfar på mobilen !♥



Kommentarer
Postat av: LINUS (lina)

haha taaaack emil(emma)!! :D <3

2011-02-04 @ 20:05:07
URL: http://linaajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0