gulligt värre.

nemen hej! jag vaknade imorse av att min bror skrek så jag vaknade av han.. sen skyndade jag mig för att hänga med till mullsjö och handla. och sen när vi kom hem så fikade vi, hade tänkt och åka ner ill Knaggebo, min kusin var där och hade ingen att åka med typ eller aa. så jag tänkte åka ner, men liftkortet gällde bara en timme till så vi får ta det någon annan gång!(:
ikväll kommer det några kompisar hit, och melodifestivalen börjar ju faktiskt idag med. så jag bloggar nog inte ikväll då!
nu sitter jag här och myser med min lilla plutt.. ♥






hhahaha, här söta är vi idag ....
ja, den andra bilden är ju jag som sagt lite intryckt och äcklig, men jag juder på den, för min lilla plutt var så söt!


Kommentarer
Postat av: mooaa | mhernodhs.blogg.se |

HAHAHAHAHAHAHAAHA, DEN ANDRA BILDEN!!!!!

2011-02-05 @ 19:11:26
URL: http://mhernodhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0