grisfötter och en slämmig tånagel.

helloj!
jihaaaaaaaaaa, dagen börjar bra, hah!
ingen huvudvärk, jag är frisk igen. nästan ehe.. har bara halsen och näsan kvar som måste göra sitt med. men annars mår jag bra!
senare idag så kommer det massa folk hit för att fira mamma som fyllde 40. så jag har gjort två st kladdkakor duktig som jag är. ;)
nemen, jag har lyckats ladda ner låtar till min ipod nu, som jag misslyckades med igår. så nu har jag lyssnat musik hela dagen samtidigt som jag har bakat och fotat.
och tjock som jag är så finns det ingen mat hemma och pappa har ätit med mamma inne i stan så jag åker och köper mig en kebabtallrik nu, hoho.. ciaooooooo!






två utav bilderna jag tog innan.. pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0