grattis till min pärlaa!

hejsan, dålig uppdatering men tänkte bara göra ett snabbt inlägg. jag har inte haft så mke tid denna veckan i och med att jag har haft mycket läxor och prov att sätta ögona i. men idag så fyller cajsa min, 15 hela år! så ett jättestort grattis till henne!♥
och efetr skolan hängde hon och moa med mig hem, och åt gott tårta oså och så fick hon lite presenter som ni får se på bild senare. men nu så ska jag upp och tillbringa min frdagskväll framför tv:n med familjen.
ha en bra kväll!




en bild på söööta cajsa!♥

Kommentarer
Postat av: cajsa

tack älskling!

älskar dig! <3

2011-02-26 @ 10:43:57
Postat av: sv; cajsa

allt för dig!

älskar dig med hjärtis!‹3

2011-02-26 @ 13:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0