hallihallå! skolan idag gick riktigt snabbt, det var skönt! i julklapp önskade jag mig en assnygg jacka så jag vet inte vad. och idag började ju rean på inter sport, och när jag kom hem så fick jag reda på att mamma hade vart där och skulle kanske köpt den, men den fanns inte kvar i min storlek! FASEN !!!!!!!
men tanken var god tycker jag!, och sen så hittade hon en annan jacka men hon köpte inte den så vi ska titta på den när hon kommer hem, om den vill kvar vill säga, men det hoppas jag verkligen!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JAG VILL BARA SKRIKA JA TYP?
imon blir det skidor, är så taggad, vill bara ut i backen nu, åh hihihih.

________________________________________________________________________________________________
 
om du ser detta Moa, så är du Bäst i heeeeeeela VÄRLDEN!
tänk och vara bäst i hela världen, hur coolt är det inte då?
åhh, fan vad jag ÄLSKAR diiiig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0