dag 9 - en bild på mig och min bästa vän + något roligt vi har hittat på tillsamans + lite om dagen.

hejsan, jag känner mig verkligen så dålig idag, jag orkar ingenting.. imorse när jag vaknade kvävdes jag nästan och behövde spy. min hals är alltså inte bra nu. men ingen feber en sålänge. så det är bra!
annars så har jag inte gjort så mke mer idag mer en att min mamma fyller år idag så vi har firat henne lite oså. men nu ska jag skriva klart min svenska uppsats som ska redovisas nästa vecka.

________________________________________________________________________________________________

min bästa vän är Moa måste jag ändå säga för vi har så himla många minnen tillsamans, så jag kan nog inte ens räkna ihop alla. och alla minnen är så grymt bra, dom går inte att glömma! så vi har hittat på mycket bra saker tillsamans! Men en utav dem bästa måste ändå vara sommaren - 10, då vi åkte till Lidköping, det var underbart! och sen när vi var ute varje kväll och bara va, det var också härligt! och liseberg osv osv.
åh, bra!
moa jag älskar dig, du är den bästa som finns! glöm aldrig det!♥





sötaaaaaa bilder från lidköping!



eller alla kvällarna!, söt bild!♥

men cajsa, du är också otroligt bra, så du anar inte! vi har också massa minnen tillsamans och hittat på mycket saker tillsamans. som knaggebo, då vi var helt störda i huvudet! du vet?;) eller den dan i sommras då vi var i baskarp då jag var med dig nere vid båten. åh loveu!!♥



hade ingen mer bild på oss, men det fick bli denna! ingen höjdare, men cajsa är söt såå. ♥

Kommentarer
Postat av: cajsa

love u! :)<3

2011-02-16 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0