dag 8 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

ja, jag kan börja med att jag har tvångs tankar, och det är jävligt irriterande. sen så biter jag på naglarna, fast jag tycker att det är de äckligaste som verklogen finns...

________________________________________________________________________________________________

kom hem nu för en stund sen, fanfanfanfanfan...
jag börjar bli sjuk, jag vill INTE!
men för att muntra upp mig lite, så berättade mamma en sak, som jag dog lite för!!
ahhhhhhhhhhhh, jag är sååååååååååå spänd!!!!!
men ni får veta det senare, när det är säkert.
iaf, så mår jag just nu då väldigt dåligt, och pallar bara inte. men mamma fyller år imon och jag har inte ens köpt någon present, och klockan är 18.06 och jag hinner inte idag för pappa är inte hemma. så jag får åka ner senare ikväll eller något, fårse hur det blir. och förövrigt så saknar jag mitt hår så mycket!:(
nu ska jag fortsätta att kolla runt på olika bloggar så har en forts. bra alla hjärtansdag!♥





bild på mitt saknade hår!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0