dag 7 - vad jag skulle göra om jag fick en miljon.

jadu, jag vet inte riktigt! först o främst så skulle jag ut och resa typ till Thailand eller USA eller ngt. sen skulle jag sparat lite till bil,hus, körkort osv ni vet! sen så skulle jag självklart delat med mig lite av pengarna, till familj oså.
________________________________________________________________________________________________

japp, idag gör jag inte så mycket, vaknade vid 9-tiden sådär. tror jag ska fixa mig lite snart, börjar bli dax för det nu! men igårkväll så var jag o titta innebandy, och idag lite senare så ska jag ut med Sofie en sväng. och lite senare upp till Moa tror jag. 
 
ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0