dag 5

något jag skulle vilja ha mer än något annat just nu skulle vara kärlek, jag skulle vilja hitta den rätta någon gång att bara kunna ha någon som bryr sig om en, som älskar mig för den jag är. NUUU.. men när det händer det vet jag inte?, kanske inte händer alls, så ja vi får se...


aja, träningen idag var riktigt go!och kvällen igår var också ganska go! sen har jag vart iväg i stan en sväng, hämtade en jacka och skulle ha tittat på inomhusskor men det hann vi inte med. har precis tittat klart på solsidan och time out nu, så snart så ska jag gå och läsa i min bok som ska vara utläst snart. BLÄ!
vi hörs säkert imon ha det bra till dess.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ilu <3

2011-02-07 @ 18:22:53
Postat av: Anonym

// mois

2011-02-07 @ 18:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0