dag 5 - typ av killar jag faller för.

jadu, killarkillarkillar! hmm.. först och främst så ska han vara snäll och omtänksam och bry sig om en. det ska vara någon som verkligen kan vara sig själv när man är med den, och verkligen älskar en som den personen man är och ingen annan! jag älskar killar som typ skatear, åker skidor hoppar och sånt ni vet, keps, mössa.  ni vet haha, lamt det kändes!;) men ni förstår hoppas jag?, 
men jag kan ju liksom inte ställa krav på någon annan eller så, det är bara vad jag tycker. men samtidigt så spelar ju inte utsidan så jättemycket roll, okej man vill inte ha en kille som ser fruktansvärd ut, men i själva verket så är det insidan som räknas..

Kommentarer
Postat av: mooaa | mhernodhs.blogg.se |

jag är en sådan kille *

2011-02-08 @ 16:34:29
URL: http://mhernodhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0