börjar med bloggutmaning!

dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig
dag 2 - en person jag vill träffa just nu
dag 3 - min favoritårstid och varför
dag 4 - mina mål/drömmar/önskningar
dag 5 - någonting jag vill ha mer än något annat just nu
dag 6 - typ av killar jag faller för
dag 7 - vad jag skulle göra om jag fick en miljon
dag 8 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade
dag 9 - en bild på mig och min bästa vän + något roligt vi har hittat på tillsamans
dag 10 - en bild på mig idag och vad jag hade på mig
dag 11 - någonting jag oroar mig för
dag 12 - en bild på ett ställe jag varrt på
dag 13 - en bild på mig själv för ett år sen
dag 14 - vad jag åt idag
dag 15 - en bild på det jag köpte senast
dag 16 - en bild på mig själv som är tagen utav någon annan
dag 17 - min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
dag 18 - en låt som får mig att gråta
dag 19 - min favorithögtid
dag 20 - ett minne/minnen som är speciellt för dig

tänkte börja med en sån här, många som gör det nu. men det kan bli kul det också, så får jag iaf lite skrivet varje dag. vi får se hur det går. jag börjar redan ikväll tror jag. så kika in lite senare. puss hej!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0