pensionärsjävlar

hej på er!
jag har inte vart så uppdaterad idag pga. att jag inte har haft så mycket att skriva om. men i vilket fall så ville cajsa att jag skulle göra ett inlägg ändå för hon har kollat min blogg flera gånger men aldrig är det något nytt nej! hihih, nejdå men det jag gjort idag är att jag luggit ute i solen typ i 4 timmar, om jag är glad att jag gjorde det vet jag inte men det var ganska gött faktiskt, riktigt gött! ja, jag ser ut som en tomat, det gör jag. men shit the same!;) aja, nu sitter jag iaf här och lyssnar på musik och snackar lite på msn, annars gör jag inte så mycket. imon får vi se om jag hinner blogga, tror jag gör det men jag ska iväg till stan ganska tidigt så får se hur det blir!
och juste jag blev lite chockad när jag tittade på "pensionärsjävlar" och fick se några pensionärer gå fram till min morbror, hih lite häftig faktiskt! okej, men..
ha en bra kväll annars pussssssss ♥




aaaaaaaAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0