jag vill inte vara sjuk!!!

åh neeeeej, jag pallar inte mer!
jag vill inte jag vill inte jag vill inte vara sjuk. imon ska vi träffa klassen hemma hos Sofie, och jag har ingen lust som helst att vara sjuk imon och sen har vi ju prao i 2 veckor, åh vad arg jag är!!
jaja, om jag är sjuk imon så åker jag till Sofie i vilket fall. ja, idag har jag väl inte gjort så mycket efersom jag är sjuk oså men jag var iväg en stund innan med pappa och mina småsyskon och skulle titta på min match jag hade, men den hade inte börjat än så vi åkte runt och pratade lite oså.
aja, hoppas ni har det bättre än vad jag har det iaf då! pussssss.



snygg tjej utan smink!.. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0