fysikprov, spanska läxa, matteläxa & eeaar cuffeeeenn!

hallå i stugan!
ja, nu var den där långa onsdags dagen som man alltid pustar över kvällen innan faktiskt över!
det är skönt, onsdagar är så himla tråkiga så det är inte klokt. jag har iaf suttit och pluggat ända sen jag kom hem, har tryckt in ytterliggare lite fysik i mitt huvud, puuuh detta kommer gå åt helve*e! menmen bara jag får G så blir jag glad. idag skippar jag min träning  för jag måste ta den tiden till att öva på mitt fysikprov, spanska läxa och matteläxa ist + att jag har huvudvärk så det knakar i huvudet. när mamma kom hem hade hon även hämtat min ear cuff på posten så nu har jag den!
ååhh, så snygg hih. (:
vi hörs, ha det bra!

ear cuffen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0