dag 18 - favorit högtid

gjorde om lite i utmaningen för den var så konstig. Anyway, vi kör på denna nu.

favorit högtid är svårt. julen är ju så himla mysig med alla julklappar, släkt, vänner och sådär men midsommar är också så jääääääääääääääkla UNDERBART. vid jul är det liksom så tråkigt väder men man får ju massa saker hihih, nej men midsommar blir det nog ändå. det är så himla HÄRLIGT!♥

________________________________________________________________________________________________

nu är jag iaf hemma från våran sista praodag denna veckan men det blir ju en vecka till som tur är!
denna veckan har gått så otroligt snabbt. det är så kul med alla härliga och underbara barn. kan tänka mig att jag luktar jäkligt mycket koskit idag (okej det gör man varje dag när man är där ute) för vi var nämligen borta på koutsläpp, haha hjälp det tyckte dem små var kul men jag och Moa var la inte så värst för det där menmen.
aja jag ska inte sitta och tjöta mera, nu ska jag upp och fixa lite. ha en bra fredag!





♥♥

Kommentarer
Postat av: mosan i trosan

åååh du får skicka dem bilderna till mig + den på mig o barnen! Hörs sen, pusss<3

2011-04-29 @ 16:58:14
URL: http://mhernodhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0