dag 17 - min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

okej, helt seriöst! jag säger inte det som endel gör "nej jag är inte söt/fin osv" och så tycker man egentligen att man är det. utan när jag ser mig i spegeln så blir min reaktion (helt seriöst) fan, hur jävla ful får man va? hur kan jag gå till skolan såhär?

____________________________________________________________________________________

japp, jag sitter här och drygar mig med lina, riktigt nice om jag får säga det själv.. hon är dryg typ som jag? men det gillar jag, riktikg MYCKET! .. ♥

hihi, ååhh madre gjorde det liiiite extra grymt.. (vet iof inte om det kan bli så mke bättre nu men.;) ) haha nedå, men jag beställde hem en ear cuff precis. like!


Kommentarer
Postat av: linnea

emma!? hur kan du tycka det?? :O du är sjukt fin ju!!!! <3

2011-04-09 @ 19:45:16
URL: http://www.bloggisnea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0