dag 15 - en bild på det jag köpte senast

exakt vad jag köpte senast var prsenten till pappa, har ingen bild men det var ändå bara after eight, Socado, lindor och sånt där godis, så jag vet ine om det är så intressant och se.

____________________________________________________________________________________

jag drog mig upp för skola idag även fast jag kände mig dålig, men jag gick hem en lektion tidigare än vad jag skulle på grund av att jag inte orkade mer. frös och hade jätteont i huvudet oså. nu snart så ska jag sätta igång och baka. jag moa och cajsa ska nämligen bjuda klassen på fika imon, men resultatet får ni se lite senare när dem är klara. 


 

usch, bilden blev förhimla dålig! men aja, om ni ser något så är det iaf de jag har gått runt med idag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0