ändrade planer..

hej igen!
nu mår jag lite bättre men jag har mycket ondare i örat än vad jag hade innan idagså jag vill bara skrika så ont har jag. men jag har iaf tagit en alvedon så jag får hoppas det går över en stund iaf. dagen blev inte riktigt som jag trodde, utan jag åkte in till stan med pappa och mina småsyskon. först stannade vi på a6 en stund och köpte ett par byxor till mig osv sen så åkte vi vidare till Kaxholmen, men där var vi inte speciellt länge så vi åkte hem efter 10-15 min. sen så åkte vi och åt oså. nu sitter jag iaf här hemma igen och jag gör inte så mycket just nu. men vi hörs kanske senare eller imorgon.



en snygg bild på mig och cajsis .. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0